itemscope="itemscope" itemtype="http://schema.org/WebSite"> ”حمل کے دوران کمر میں درد کیوں ہو تا ہے؟“ - VNU Net Blogs
img
dating fighting / chester dating site / ”حمل کے دوران کمر میں درد کیوں ہو تا ہے؟“

”حمل کے دوران کمر میں درد کیوں ہو تا ہے؟“

150 Views

حمل کے دوران کمر میں درد ہونا ایک عام بات ہے۔ در حقیقت ، مطالعات سے پتہ چلتا ہے کہ 3 میں سے 2 افراد حاملہ ہونے کے دوران کمر میں درد کی کسی قسم کی نشوونما کریں گے۔اور اگرچہ یہ آپ کے حمل کے کسی بھی موقع حمل میں کمر درد کی کیا وجہ ہے؟جب آپ حاملہ ہو تو کمر کے درد کو کیسے دور کریں حمل کے بعد میری پیٹھ معمول پر آنے میں کتنا وقت لگے گا؟اہم نکات حمل کے دوران کمر میں درد ہونا ایک عام بات ہے۔ در حقیقت ، مطالعات سے پتہ چلتا ہے کہ 3 میں سے 2 افراد حاملہ ہونے کے دوران کمر میں درد کی کسی قسم کی نشوونما کریں گے۔

اور اگرچہ یہ آپ کے حمل کے کسی بھی موقع پر ہوسکتا ہے ، ابتدائی مراحل کے دوران یہ خاص طور پر عام ہے۔آپ کے جسم میں معمول کی تبدیلیوں کا ایک مجموعہ ، جیسے آپ کے پیٹ میں بچہ پیدا ہونے سے زیادہ وزن ، اور لمبے لمبے کھینچنا ، حمل کے دوران پیٹھ میں درد کا باعث بن سکتے ہیں۔زیادہ تر وقت ، درد کے بارے میں فکر کرنے کی کوئی بات نہیں ہے ، لیکن یہ کبھی کبھی طبی پیچیدگی کی علامت بھی ہوسکتی ہے۔ ڈاکٹر سے ملاقات کریں۔

یا اپنی دایہ سے فورا speak بات کریں اگر:درد واقعی برا لگتا ہے یا آپ پریشان ہیں آپ کو بخار ، درد ہے جب آپ پیشاب کرتے ہیں یا آپ کی اندام نہانی سے خون بہہ رہا ہےآپ اپنے دوسرے یا تیسرے سہ ماہی میں ہیں ، کیونکہ یہ ابتدائی مزدوری کی علامت ہوسکتی ہےآپ کو پسلیوں کے نیچے درد یا سانس لینے میں تکلیف ہوتی ہےآپ اپنی ٹانگوں ، گندگی یا جننانگوں کو معمول کے مطابق محسوس نہیں کرسکتے ہیں اگر آپ کے پاس کمر کا درد ہے جس کو طبی امداد کی ضرورت نہیں ہے تو ، کچھ چیزیں ایسی ہیں جو آپ درد کو سنبھالنے اور اس کے واپس آنے کے خطرے کو کم کرنے کے ل do کرسکتے ہیں۔ لیکن ایسا کرنے سے ، پہلے سمجھنے میں مدد ملتی ہے کہ آپ حمل کے دوران کمر میں درد کیوں پیدا کرسکتے ہیں۔

جب آپ حاملہ ہو تو ، آپ کا جسم آپ کو مشقت کے ل prepare تیار کرنے میں مدد کے لئے ریلکسین نامی ہارمون بناتا ہے۔ اس سے آپ کے کمر (جو آپ کے پیٹ اور ٹانگوں کے درمیان کا علاقہ) میں رکاوٹیں آرام سے اور جوڑ جوڑ زیادہ موبائل بن جاتی ہیں۔ لیکن اگرچہ یہ بچے کی پیدائش کے ل good اچھا ہے ، اس سے کمر میں درد ہوسکتا ہے۔حمل کے دوران کمر میں درد کی واحد وجہ ریلیکسن نہیں ہے ، آپ کا بڑھتا ہوا بچہ بھی اس کا کردار ادا کرتا ہے۔صحت مند حمل کے دوران 10 کلو سے 12.5 کلو گرام تک (22 سے 26 لیب) تک عام ہونا عام ہے۔ یہ اضافی وزن آپ کے جوڑوں اور پٹھوں پر مزید دباؤ ڈال سکتا ہے ، جس کی وجہ سے کمر میں درد ہوسکتا ہے۔

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Pinterest

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This div height required for enabling the sticky sidebar